05 April 2011

Wajah Baru

Bosan kan kalau setiap hari menatap benda yang sama. Sebab itu hari ini saya tukar background blog saya yang tidak pernah bertukar sejak saya mula memblog. Asyik tengok warna pink, rasa bosan pula. Kali ini tukar warna hijau. Bukankah hijau itu warna yang tenang dan mendamaikan? Emm harap begitulah dan saya masukkan juga muzik dalam paparan blog ini. Muzik yang boleh buat anda terlena dan silap-silap boleh berdengkur depan komputer dan bermimpi seolah berada di alam kayangan...

Blog ini hanyalah blog biasa-biasa yang sangat ringkas dan memuatkan cerita-cerita yang biasa-biasa sahaja. Ditulis sekadar untuk suka-suka tanpa mempedulikan sama ada, ada pembaca yang berminat membaca ataupun tidak.

Ehhh rasanya bukan setakat blog yang berubah wajah.. Baru saya teringat, rambut saya yang panjang mengurai mengalahkan pontianak pun berubah, pendek separas bahu. Rambut pun rasanya kali terakhir saya potong tahun 2009... Wahh lama betulkan!! Rasa selesa juga bila berambut pendek walaupun selama ini saya sentiasa berambut panjang. Kepala pun rasa ringan.



~~~Perubahan adalah suatu yang pasti terjadi dalam kehidupan manusia. Cuma diharapkan perubahan yang berlaku biarlah akan membawa kita ke arah jalan hidup yang lebih bermakna ~~~


No comments:

Post a Comment