14 November 2012

Kucing-Kesayangan Kami

Kucing adalah binatang kesayangan kami sekeluarga. Pernah suatu ketika dulu ada berbelas ekor kucing dalam satu masa di rumah kami. Masa bagi kucing makan memang riuh bunyi kucing mengiau. Tapi saya paling geram bila kucing berak dalam rumah. Walaupun sudah dibasuh, baunya tetap terhidu. Silap-silap boleh pengsan dan saya memang sangat cerewet bab kebersihan. Saya akan selongkor semua ruang untuk cari di mana kucing tu berak. Selagi tidak jumpa, selagi itulah saya tidak akan senang duduk. Lagipun sangatlah memalukan bila orang datang ke rumah dan terhidu bau-bauan yang tidak menyenangkan.

Emm...comel kan kucing-kucing ni. Sebab tu saya suka kucing. Tapi ini bukan gambar kucing kami. Gambar ini saya rembat dari google.








No comments:

Post a Comment