13 January 2013

Anda Adalah Istimewa


Sumber gambar: google

Anda semua adalah istimewa. Kita semua miliki keistimewaan yang berbeza-berbeza. Jadi jangan pernah merasa rendah diri dan menganggap diri serba kekurangan berbanding dengan orang lain. Kekurangan demi kekurangan tercipta supaya hidup dapat saling melengkapi di antara satu sama lain kerana mana mungkin kita dapat hidup sendiri tanpa adanya orang lain.

Kepada anda yang sudi menjadi follower blog yang serba simple ini, terima kasih saya ucapkan. Anda adalah istimewa kerana sudi menjadi follower saya. Tiada paksaan. Jika anda suka, silalah jadi follower saya, tak suka abaikan saja :-)  Anda follow, insyaallah saya akan follow balik. Bukannya susah pun, setakat click joint this site.

Buat semua terima kasih sekali lagi. Saya doakan semoga anda semua sentiasa diberikan kesihatan yang baik agar dapat terus menulis di blog kesayangan masing-masing walaupun apa yang kita tulis mungkin tidak akan pernah dibaca oleh sesiapa tetapi sekurang-kurangnya kita masih punya saluran untuk meluahkan segala rasa dan cerita yang terpendam di hati.

4 comments:

  1. Betul tu..setiap manusia diciptakan dengan keistimewaan masing..janganlah kita mempekecilkan kebolehan seseorang itu :)

    ReplyDelete
  2. :-) betul...kita perlu belajar menghargai diri sendiri dan juga orang lain.

    ReplyDelete
  3. betul2 waza pon stuju sgt! kdg2 kta terlalu nmpk keistimewaan org lain. walhal kita pon sama ;D yg penting nk putih gg, singgah blog waza hehehehe

    ReplyDelete
  4. hehehe WaZa...gigi putih memang jadi idaman suma org. Senyuman pun mesti tmbh manis kan bila gigi putih berseri :-)

    ReplyDelete