22 March 2010

Aku Ada Impian Part II

Sebelum ini pernah saya nyatakan saya ada banyak impian dan angan-angan. Ini adalah sambungan impian/angan-angan yang seterusnya tapi impian dan angan-angan ini lebih bersifat humor dan agak pelik bagi sesetengah manusia yang mindanya waras. Anggap saja sewaktu saya menulis impian/angan-angan ini, minda saya berada di bawah sedar :-)

Impian aku:
  1. Aku mahu lakukan apa saja ikut suka hati aku - cakap ikut suka mulut aku
  2. Makan makanan yang tinggi kalori - aiskrim, kek, coklat, rendang, tomyam, sup tulang, asam pedas dan pelbagai lagi masakan yang lazat-lazat tapi berat badan tetap maintain dan kekal sihat
  3. Tidur dan bangun ikut suka hati
  4. Banyak masa untuk rilek sambil membelek majalah kegemaran - westika, cappellini, satini, devera dll sambil berbincang fesyen baju, kasut @ beg terkini dengan adik.
  5. Tidak perlu kerja teruk2 tapi duit sentiasa ada
  6. Shoping jadi amalan rutin
  7. Masuk pi dapur hanya bila perlu - bila perut menggigil kelaparan dan masa itu semua makanan ada tersedia atas meja.Tinggal ambil dan suap dalam mulut.
  8. Tengo TV 24jam sambil makan kacang, kuaci, keropok atau kueh & minum nescafe 3 in 1 dan rancangan tv semua best2 berkisar soal kehidupan dan kebenaran. Cerita jiwang2, buang jauh2.
  9. Tidak perlu belajar masak-masak
  10. Tidak perlu penat2 kemas rumah, biar rumah macam tongkang pecah nanti boleh masuk dalam oprah punya show
  11. Kredit telefon sentiasa ada jadi boleh buat panggilan keluar anytime
  12. Boleh surf internet, baca blog dan tulis blog tanpa gangguan line disconnect
Hehehe...adakah orang yang punya impian seperti ini???

**Budak2 bawah umur dilarang menyimpan impian seperti ini :-) sebab ini ialah impian orang bengong**

No comments:

Post a Comment