11 March 2010

Aku Jatuh Cinta

Ya aku sudah jatuh cinta. Jatuh cinta pada dunia penulisan blog. Dulu aku tidak tahu apa itu blog dan tidak tahu bagaimana hendak mencipta blog. Aku juga tidak tahu apa benda yang perlu ditulis dalam blog. Terima kasih kepada sahabatku yang mula-mula sekali memperkenalkan aku pada dunia blog. Persahabatan kita walau cuma seketika ternyata meninggalkan suatu yang amat bermakna. Darimu aku belajar buat blog. Terima kasih. Kemudian aku belajar bagaimana untuk menambahkan aksesori-aksesori dalam blog seperti bagaimana menambah shoutmix box dan mengubah background blog. Kesemua info ini kuperolehi melalui internet. Kadang-kadang time kerja waktu malam, aku habiskan masa sehingga pagi mencari artikel-artikel tentang blog, tentang bagaimana menambahkan traffic dan banyak lagi. Kadang-kadang aku jadi leka tapi rasa sangat seronok. Blog ini hanyalah blog biasa-biasa yang menceritakan apa-apa saja hal samaada yang aku lalui sendiri, melalui pembacaan mahupun kisah-kisah yang dialami oleh rakan-rakan. Blog ini akan menjadi kenang-kenangan untuk adik-adikku & sahabatku sampai bila-bila. Adik-adikku, mereka adalah simbol kasih sayang dan inspirasiku. Aku jadi kuat dan bersemangat kerana mereka.

No comments:

Post a Comment